Vertrouwenspersoon cliënten |
Vertrouwenspersoon cliënten |
De vertrouwenspersoon voor cliënten is Pepita David. De vertrouwenspersoon ondersteunt cliënten die klachten hebben over de zorgverlening of over de manier waarop zij zich behandeld voelen, om in overleg met de NSDSK een passende oplossing te vinden. De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en kan met u meedenken over de aanpak van uw klacht, als klankbord dienen en zij kan u helpen bij gesprekken in het informele traject. Daarnaast kan zij met u meedenken of in uw situatie een informele oplossing ‘beter’ is dan een formele oplossing, waarbij u de klacht voor zou leggen aan de klachtenfunctionaris of klachtencommissie. In het laatste geval kan zij u ondersteunen in het formele traject. U kunt haar kosteloos benaderen.
Als u ontevreden bent met de zorgverlening door de NSDSK of over de manier waarop een medewerker van de NSDSK u heeft behandeld, is het advies van de NSDSK uw klacht met de betreffende medewerker of de leidinggevende proberen op te lossen. In een gesprek kan de klacht meestal in gezamenlijkheid en tevredenheid worden opgelost. Als u tegen een dergelijk gesprek opziet, of u denkt dat zo'n gesprek niet zinnig is, dan kunt u de vertrouwenspersoon om hulp vragen.
U kunt contact opnemen met Pepita David via telefoonnummer 06-34348288.
De vertrouwenspersoon voor cliënten is Pepita David. De vertrouwenspersoon ondersteunt cliënten die klachten hebben over de zorgverlening of over de manier waarop zij zich behandeld voelen, om in overleg met de NSDSK een passende oplossing te vinden.
De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en kan met u meedenken over de aanpak van uw klacht, als klankbord dienen en zij kan u helpen bij gesprekken in het informele traject. Daarnaast kan zij met u meedenken of in uw situatie een informele oplossing ‘beter’ is dan een formele oplossing, waarbij u de klacht voor zou leggen aan de klachtenfunctionaris of klachtencommissie. In het laatste geval kan zij u ondersteunen in het formele traject. U kunt haar kosteloos benaderen.
Als u ontevreden bent met de zorgverlening door de NSDSK of over de manier waarop een medewerker van de NSDSK u heeft behandeld, is het advies van de NSDSK uw klacht met de betreffende medewerker of de leidinggevende proberen op te lossen. In een gesprek kan de klacht meestal in gezamenlijkheid en tevredenheid worden opgelost. Als u tegen een dergelijk gesprek opziet, of u denkt dat zo'n gesprek niet zinnig is, dan kunt u de vertrouwenspersoon om hulp vragen.
U kunt contact opnemen met Pepita David via telefoonnummer 06-34348288.
Audiologisch Centrum |
Volg ons op |
|
Spraaktaalcentrum Amsterdamse Poort |
Contact
|