Vertrouwenspersoon cliënten

 

 

 

 

 
 

 

Vertrouwenspersoon cliënten

Lees voor

De vertrouwenspersoon voor cliënten is Pepita David. De vertrouwenspersoon ondersteunt cliënten die klachten hebben over de zorgverlening of over de manier waarop zij zich behandeld voelen, om in overleg met de NSDSK een passende oplossing te vinden. De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en kan met u meedenken over de aanpak van uw klacht, als klankbord dienen en zij kan u helpen bij gesprekken in het informele traject. Daarnaast kan zij met u meedenken of in uw situatie een informele oplossing ‘beter’ is dan een formele oplossing, waarbij u de klacht voor zou leggen aan de klachtenfunctionaris of klachtencommissie. In het laatste geval kan zij u ondersteunen in het formele traject. U kunt haar kosteloos benaderen.

Als u ontevreden bent met de zorgverlening door de NSDSK of over de manier waarop een medewerker van de NSDSK u heeft behandeld, is het advies van de NSDSK uw klacht met de betreffende medewerker of de leidinggevende proberen op te lossen. In een gesprek kan de klacht meestal in gezamenlijkheid en tevredenheid worden opgelost. Als u tegen een dergelijk gesprek opziet, of u denkt dat zo'n gesprek niet zinnig is, dan kunt u de vertrouwenspersoon om hulp vragen.

U kunt contact opnemen met Pepita David via telefoonnummer 06-34348288. 

Lees voor

De vertrouwenspersoon voor cliënten is Pepita David. De vertrouwenspersoon ondersteunt cliënten die klachten hebben over de zorgverlening of over de manier waarop zij zich behandeld voelen, om in overleg met de NSDSK een passende oplossing te vinden.

De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en kan met u meedenken over de aanpak van uw klacht, als klankbord dienen en zij kan u helpen bij gesprekken in het informele traject. Daarnaast kan zij met u meedenken of in uw situatie een informele oplossing ‘beter’ is dan een formele oplossing, waarbij u de klacht voor zou leggen aan de klachtenfunctionaris of klachtencommissie. In het laatste geval kan zij u ondersteunen in het formele traject. U kunt haar kosteloos benaderen. 

Als u ontevreden bent met de zorgverlening door de NSDSK of over de manier waarop een medewerker van de NSDSK u heeft behandeld, is het advies van de NSDSK uw klacht met de betreffende medewerker of de leidinggevende proberen op te lossen. In een gesprek kan de klacht meestal in gezamenlijkheid en tevredenheid worden opgelost. Als u tegen een dergelijk gesprek opziet, of u denkt dat zo'n gesprek niet zinnig is, dan kunt u de vertrouwenspersoon om hulp vragen.

U kunt contact opnemen met Pepita David via telefoonnummer 06-34348288. 

 

Contact

 

NSDSK Algemeen

    020-5745945

    nsdsk@nsdsk.nl

   Lutmastraat 167
1073 GX Amsterdam

 

Audiologisch Centrum
Holland Noord

    072-5141050

    achn@nsdsk.nl

   De Vliegerstraat 1a
1816 KD Alkmaar

 

 

Spraaktaalcentrum
Amsterdam Noord
   020-5745920
   stan@nsdsk.nl
   Noordeinde 124B
1121 AL Landsmeer

 

Spraaktaalcentrum
Amsterdamse Poort

   020-2382571

   stap@nsdsk.nl

   Hofgeest 343
1102 ER Amsterdam

 

 

Volg ons op