Medewerker Cliëntenadministratie Amsterdam

Ben jij onze nieuwe backoffice collega die ons 2 of 4 ochtenden per week komt ondersteunen?
Elke dag staan we weer klaar om onze cliënten voor wie horen of spreken niet vanzelf gaat de beste zorg op maat en dicht bij huis te bieden. Onze inspanningen zijn beloond met de eretitel Beste Werkgever van Nederland met maar liefst drie sterren. Onze medewerkers gaven het cijfer 8,4 voor goed werkgeverschap en een prachtige 9,3 voor ik doe zinvol werk. We zijn trots op dit resultaat en op elkaar. Onze lijnen zijn kort en onze deuren staan open. Er is veel ruimte voor initiatief en we zijn altijd op zoek naar hoe het nog beter kan.
Medewerker cliëntenadministratie, Amsterdam 8 tot 16 uur per week
Functie 
Onze cliëntenadministratie vormt het hart van onze organisatie. Het is een drukke werkplek waar je met 3 andere collegas in 1 ruimte zelfstandig, maar ook als team, hard werkt. Binnen deze drukke sfeer ben jij in staat om de rust te bewaren, ondersteun je onze huidige secretariaatsmedewerkers en draag je zorg voor alle administratieve taken die nodig zijn om de zorg die wij bieden aan jonge kinderen, zo soepel mogelijk te laten verlopen. Dit ziet er als volgt uit: - Afhandelen van in- en extern telefoonverkeer - Diverse scan- en kopieerwerkzaamheden - Muteren van cliëntgegevens in verschillende cliëntregistratiesystemen - Zorgdragen voor de juiste opvolging van signalen binnen de digitale cliëntdossiers - Hand- en spandiensten zoals bijvoorbeeld koffie aanvullen en lunches voor vergaderingen klaarzetten
Profiel 
Wat breng je mee - MBO opleiding en/of enkele jaren ervaring met administratieve werkzaamheden - Je bent secuur met het invoeren en verwerken van cliëntgegevens - Je bent in staat snel te schakelen tussen uiteenlopende werkzaamheden
Wij bieden 
- Een salaris van minimaal €1.792 en maximaal € 2.665,= bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 35, CAO ziekenhuizen) - Een tijdelijk contract voor 6 maanden met mogelijkheid tot verlenging - Een 13e maand - Vakantietoeslag - Reiskostentegemoetkoming - Collectieve ziektekostenverzekering - Pensioenregeling bij Zorg en Welzijn - Scholingsmogelijkheden en deskundigheidsbevordering
Reageren 
Voor inhoudelijke vragen over deze functie kun je contact opnemen met Karen van Velzen, Office Manager via kvanvelzen@nsdsk.nl of 020 574 59 45. ** Solliciteer ** Maak van deze vacature jouw nieuwe baan. Solliciteer voor vrijdag 6 december door op de sollicitatie button te klikken. Je ontvangt altijd van ons een reactie na het verstrijken van de deadline. De sollicitatiegesprekken staan gepland tussen maandag 9 en donderdag 12 december 2019. Bij een succesvolle procedure vragen wij een Verklaring Omtrent Gedrag aan om je benoeming compleet te maken.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.