Medewerker Back-Office Cliëntenadministratie

Werken bij de NSDSK is werken bij een betrokken en ambitieuze kennisorganisatie waar cliënt en medewerker centraal staan. NSDSK wil de beste zorg dichtbij huis leveren. NSDSK is landelijk expert in ‘taal en gehoor’ van jonge kinderen van 0-6 jaar en regionaal voor jonge kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen.
Bij de NSDSK werken circa 200 medewerkers verspreid over vijf afdelingen: het Audiologisch Centrum Holland Noord (ACHN), de afdeling Vroegbehandeling, de afdeling Onderzoek en Ontwikkeling (O&O), de afdeling Vroegtijdige Onderkenning Gehoorstoornissen (VOG) en de afdeling Support. Onze hoofdlocaties zijn Amsterdam en Alkmaar. Daarnaast hebben we behandelgroepen op een 18-tal andere locaties in Noordwest Nederland. Voor ons hoofdkantoor in de Amsterdamse Pijp zijn wij op zoek naar:
Medewerker Backoffice Cliëntenadministratie voor 8 uur per week op de vrijdag
Functie 
Wie ben jij? Als medewerker Backoffice Cliëntenadministratie kom je ons team op de vrijdag versterken en verricht je uiteenlopende ondersteunende en administratieve werkzaamheden. Je hebt een dienstverlenende instelling en levert “service with a smile”. Je komt in een team van 4 medewerkers te werken waarbij één van jouw collega’s operationele leiding geeft. Je verricht hand-en-spandiensten en bent in staat om snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Je bent zorgvuldig en weet van flink aanpakken. Wat ga je doen? • Afhandelen van in- en extern telefoonverkeer; • Verstrekken van algemene informatie over de dienstverlening van NSDSK en indien nodig doorverwijzen naar de juiste medewerker; • Diverse scan- en kopieerwerkzaamheden; • Bestellen van o.a. kantoorartikelen; • Fungeren als vraagbaak c.q. front-office waarbij je ook gasten ontvangt;
Profiel 
• Ervaring met administratief en/of secretarieel werk; • Affiniteit met computersystemen; • Collegialiteit staat hoog bij je in het vaandel; • Je bent flexibel, creatief, accuraat, integer en stressbestendig; • Uiteraard heb je een service- en klantgerichte houding; • Goede beheersing van de Nederlandse taal, alsook helder en duidelijk kunnen communiceren; • Een VOG voor deze functie is vereist.
Wij bieden 
In de eerste plaats een uitdagende functie in een betrokken organisatie waar mensen met plezier werken. Naast diverse secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een reiskostentegemoetkoming, vakantietoeslag, een vaste eindejaarsuitkering, mogelijkheden voor een collectieve ziektekostenverzekering, een pensioenregeling bij Zorg en Welzijn en ruime mogelijkheden voor scholing en deskundigheidsbevordering, bieden wij een salaris in FWG schaal 35 (minimaal € 1.792,= en maximaal € 2.665,= op basis van 36 uur) conform de CAO-Ziekenhuizen. Je krijgt een contract voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
Reageren 
Voor inhoudelijke vragen over deze functie kun je terecht bij Karen van Velzen (Office Manager) via e-mailadres: kvanvelzen@nsdsk.nl of via telefoonnummer: 020-574 59 45. Je sollicitatie kun je tot en met 31 augustus 2019 insturen door op de Sollicitatiebutton te klikken.
Acquisitie naar aanleiding van onze vacature stellen wij niet op prijs